Stichting Vrienden van Hospice Wassenaar

De Stichting Vrienden van Hospice Wassenaar verleent financiële steun aan het Hospice Wassenaar. Dat is nodig omdat de subsidies niet kostendekkend zijn. Om die reden ontvangen wij ook giften, schenkingen en donaties van bedrijven en particulieren. Ook u kunt ons helpen. Informatie over Hospice Wassenaar vindt u in onze informatie brochure. Deze brochure kunt u hier downloaden.

Hospice Wassenaar is blij met iedere bijdrage, groot of klein. Wij zullen uw bijdrage uiterst zorgvuldig besteden.

Stichting Vrienden van Hospice Wassenaar is een ANBI erkende instelling

RSIN:813163845
Kvk: 27265293
Bank: NL11 RABO 0366 1505 10 tnv St. Vrienden van Hospice Wassenaar

Iedere gulle gever waarvan het adres bekend is krijgt halfjaarlijks een nieuwsbrief.

Jaarverslagen SVVHW

Het overzicht van alle jaarverslagen staat in het archief

Op welke wijze kunt u ons steunen?

• Word vriend door een incassomachtiging af te geven; U kunt hier het machtigingsformulier invullen.
  • Met een periodieke machtiging van minimaal vijf jaar; Deze gift is onder voorwaarden direct aftrekbaar voor de belasting. Lees op de site van de belastingdienst hoe dit werkt. Wij willen u daar graag bij helpen; mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Door een legaat te geven; Voor een zorgvuldige en juiste uitvoering van uw wensen kunt u contact opnemen met uw eigen notaris of met de notaris van de Stichting Vrienden van Hospice Wassenaar: van Wijk Notarissen (Schoolstraat 27, Wassenaar tel. 070-512 31 23, www.vanwijknotarissen.nl.
  • Doneer een product of dienst; Bijvoorbeeld kantoorbenodigdheden en zorgmiddelen. Ook zijn wij blij als bedrijven of particulieren om niet of met korting hun diensten of deskundigheid aanbieden.
  • Sponsor ons; Uw bedrijf kan ons ook sponsoren. Bijvoorbeeld met een gift, of door een inzamelingsactie of evenement te organiseren. Ook kleine bedragen zijn van harte welkom.

Voor een eenmalige gift

Scan de QR-code om een gift te schenken aan de Vrienden van Hospice Wassenaar. Gebruik de camera op je telefoon of een QR scanner.

Je kunt ook deze link gebruiken.

De QR code is geldig tot 2027 en is afgegeven door Rabobank Nederland.

Dhr. G.J.T. Lansbergen, voorzitter
Mw L.C. Seckel-Steehouwer, secretaris 070-3311896
Dhr. N. Lausberg, penningmeester
Dhr. C.W. Tukker, lid

De bestuursleden werken vrijwillig voor de Stichting Vrienden Hospice Wassenaar en ontvangen geen beloning.

Het bestuur vergadert enkele malen per jaar en werkt nauw samen met de PR/sponsorgroep van de Stichting Hospice Wassenaar.

Dhr. G.J.T. Lansbergen

Mw L.C. Seckel-Steehouwer